Dostawa

Paczki realizujemy za pośrednictwem firmy DHL

Przesyłki paletowe realizujemy za pośrednictwem firmy RABEN

Masz zastrzeżenia do zawartości dostarczonej do Ciebie paczki?

 Sprawdź czy jest oryginalnie zapakowana (oryginalny karton i foliopak, na którym naklejona jest etykieta). Jeżeli plomba na foliopaku jest naruszona nie odbieraj paczki lub sprawdź w obecności kuriera jej zawartość. W przypadku niezgodności spisz odpowiedni protokół, który otrzymasz od kuriera.

Gdzie jest moja paczka? 

 Po złożeniu zamówienia, produkty najpierw są kompletowane w magazynie, a potem transportowane do sortowni firmy kurierskiej. Po opuszczeniu sortowni, uruchomiona zostaje funkcja śledzenia przesyłki. W tym momencie otrzymasz od nas wiadomość e-mail z linkiem, dzięki któremu dowiesz się, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Ważne! Funkcja ta nie jest aktywna od razu. Zazwyczaj musi upłynąć kilka godzin, aby link do strony firmy kurierskiej zaczął działać.

Co zrobić jeżeli kurier mnie nie zastał? 

 Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia, dopiero wtedy paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero stamtąd zostaje odesłana do nadawcy